30 Aralık 2014 Salı

2015'ten şimdiden haberdarım!

Haberleri takip etmek için kullanılabilecek en iyi uygulama Hürriyet E-gazete olsa gerek. Hem basılı gazete okuma keyfini yaşarken, hem de güncel haberlere ulaşabilme imkanı sunuyor. Uygulamanın son güncellemeleri ile de; hava durumuna, burcuma, finans haberlerine ve sinema rehberine ulaşabiliyorum. Hürriyet E-Gazete'nin en güzel yanı da (sona sakladım) bir sonraki günün haberlerini 00:00'da alınıyor olması.
Şimdi de sizi Hürriyet E-gazete'nin yılbaşı paketi ile tanıştırmak istiyorum. Bu pakette Hürriyet E-Gazete'nin yanı sıra, Elle ve Atlas dergilerinin dijital kopyası var :)
Haberleri ve gündemi hem gazete okuma keyfini yaşayarak takip etmek isteyenler, hem de ben gazetemi okurken bir yandan da falıma da bakarım, filmlerden de haberim olur diyenler yılbaşı paketini kaçırmasın derim! Hem de kısa bir süre için sunulan bu paketi alıp, gazete keyfini sürerken modayı Elle ile takip de edebilir, Atlas okuyarak da farklı keşifler yaşayabilirsiniz.
Yeni yılda sevdiklerine sevdiğin şeyleri hediye etmek de adettendir. Siz de arkadaşlarınıza ve gazetesiz olmaz diyen aile üyelerinize 6 aylık veya 1 yıllık versiyonları olan Hürriyet E-Gazete paketlerinden birini hediye edebilirsiniz. Her gün kullandıkça sizi hatırlasınlar:)
Daha ayrıntılı bilgi almak için sitelerini ziyaret edebilirsiniz.
Bir boomads advertorial içeriğidir.

29 Aralık 2014 Pazartesi

Kitap ve Güzellik 1. Yaşında Çekiliş #4 / Sonucu

Merhabalar arkadaşlar,

1. yılımı kutlama çekilişleri bugün itibariyle son bulmuştur. 2015'e merhaba demek için Ocak ayında güzel bir çekiliş daha yapma planım var fakat o biraz gönlümden koptu olacak.


Hepinize katıldığınız için teşekkür ediyorum,

Bebak ile düzenlediğimiz çekilişin sonucunda kazanan kişi;


"Melodi E"

Lütfen bana 24 saat içerisinde ulaşabilir misin ?

28 Aralık 2014 Pazar

İzledim: Hobbit: The Battle of Five Armies

Selamlar,

Geçen hafta izlediğim bu mükemmel filmi sizin için bu haftanın önerisi olarak yazmak istedim. Çünkü gerçekten çok muhteşem bir film olmuş.


Bildiğiniz gibi Hobbit filmi, Yüzüklerin Efendisi serisinin önceki konularını anlatmakta. 2012 yılında Beklenmedik Yolculuk, 2013 yılında ise sevenlerine vakit kaybettirmeden çıkardığı Smaug'un Çorak Toprakları filmiyle adeta sinemaseverlere görsel şölen yaşattı. Heyecanla beklediğimiz serinin son filmi olan Beş Ordunun Savaşı ( The Battle Of Fiva Armies) 17 Aralıkta vizyona girdi. Vakit kaybetmeden hemen 20 Aralıkta bu filme gittim. Gerçekten tek kelime ile görsel bir şölen.

3D ve Altyazılı filme girdik. Aslında küçük bir tavsiye filmleri türkçe dublaj izlememeniz. Zaten Hobbit'in son filminde dikkat ettimde kullanılan kelimeler kesinlikle anlaşılmayacak derecede değil bazı yerlerde altyazıyı okumanıza gerek kalmıyor.



Filmde olmaması gereken "bence" iki sahne vardı. İlki Kili ile Taureil(umarım doğru yazmışımdır) arasındaki aşk hikayesiydi bilemiyorum bence bu kadar savaş, macera içeren bir filme gitmemiş. İkinci sahne ise gerçekten fiyasko olan Orlando Bloom'un savaş sahnesiydi. Taşların üzerinden bir atlayışı vardı ki gerçekten görülmesi gerekir. Cüneyt Arkın'ın çırağı bile olamaz fakat gerçekten gereksiz bir sahneydi ve oldukça uzun. Bence Orlando Bloom bile bu sahneyi çekerken gülmesine engel olamamıştır.

Kısacası bu iki sahne dışında güzeldi film. Sevgili Martin Freeman'ın oynadığı tüm dizi ve filmlere bayılıyorum. Fakat biz onu Bilbo Baggins olarak çok sevmiştik. Bu serinin son filminde macerası sonlanarak evine geri dönmüştür.

Kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum. Bence haftasonu için güzel bir plan... :))

25 Aralık 2014 Perşembe

Abim Deniz - Can Dündar

Merhabalar arkadaşlar,

Bugün sizlere güzel bir kitabın tanıtımını yapmak istiyorum. Başlıktanda anlayacağınız gibi bugünün kitabı "Abim Deniz". Can Dündar'ın kaleme aldığı sevgili "Deniz Gezmiş'in" kardeşi "Hamdi Gezmiş"'in anlattığı güzel bir kitap.

Bu soğuk günlerde kahvenizi alıp, bu güzel kitabıda yanınıza alarak güzel bir haftasonu geçirebilirsiniz.Deniz Gezmiş'i tanıyacaksınız. Hala akıllardan çıkmayan her seferinde ilk akla gelen kişiyi. Güldüğünü okuyacaksınız, durgun hallerini. Deniz'den izler bulacaksınız.

Ve bugüne kadar görmediklerinizi görecek, duymadıklarınızı okuyacaksınız. Can Dündar yine harikalar yaratmış



"Bu kitapta Deniz'in durgun, fırtınalı, eğlenceli, dalgalı hallerini ve yer yer derinliklerini bulacaksınız. Neden bugün hâlâ on binlerce çocuğun adında yaşadığını, her kesim tarafından sevilip sayıldığını, ölüm yıldönümlerinde nasıl olup da her yıl biraz daha büyüyen kalabalıklar toplandığını, her direnişte, her mitingde isminin niçin ısrarla anıldığını, neden Gezi Direnişi patladığında AKM'nin en görünür yerine onun posterinin asıldığını daha iyi anlayacaksınız."

Bugüne kadar özenle saklanan fotoğraflar, mektuplar ve belgeler, Can Dündar'ın deneyimli gazeteciliği ve Deniz'in yıllarca sessiz kalan kardeşi Hamdi Gezmiş'in tanıklığıyla birlikte ilk defa bu kitapta gün yüzüne çıkıyor. Devrim ideali peşinde fedakârca koşturmuş bir kuşağı ve dönemin siyasi atmosferini ortaya koyan Abim Deniz Denizlerin "onurlu ve cesur" duruşlarına içten bir selam…
(Tanıtım Bülteninden)

24 Aralık 2014 Çarşamba

Blog Yazarları Hediyeleşiyor Etkinliği

Merhabalar arkadaşlar,

Uzun süre öncesinde sevgili Hüzün Sarısı ' nın güzel bir hediyeleşme etkinliği düzenlediğini gördüm ve hemen katıldım. Tarihi 21 Aralık olarak belirledikten sonra o günü beklemeye koyulduk. Asıl amaç hiç sponsorsuz kendimiz hediyeler alıp arkadaşlarımıza verecektik. Ama bazı şeyler bizim beklediğimiz gibi olmuyor,


21 Aralık günü bol yağmurlu bir sabaha uyandıktan sonra süslendik püslendik doğru buluşma için ayarladığımız LauRes Cafe'ye. Masaların üzerinde bizim için küçük hediyeler vardı. Yavaş yavaş tüm bloggerlar toplaştık ve buluşma sahibemiz hemen konuşmaya başladı.

 

Sevgili arkadaşımın güzel konuşmasından sonra bizim için sürprizlerinin bu kadar olmadığını birkaç firmanın bizler için ürünler gönderdiğini belirtti. Gerçekten hepsi için çok çok teşekkür ederim.

 

Yediklerimiz bizim olsun ben gördüklerimle devam ediyor olayım. Sohbetler edildi, yenildi, içildi, güldük, eğlendik. Ve hediyeleştik. Hepsini kocaman kocaman öpüyorum. Umarım tekrar bir buluşmada birlikte olma imkanı sağlarız.

Sponsor hediyelerini ve benim sevgili eşim Pınar'dan gelen hediyeleri Cuma günü ayrı bir yazıyla duyaracağım :)

Katılan Bloglar

 
Sponsor Firmalar
 
 

17 Aralık 2014 Çarşamba

Kitap ve Güzellik 1. Yaşında Çekiliş #4

Selamlaar :)

Güzel günler, mutlu bir yeni yıl ve şansınızın açık olduğunu görmek için bu ayı çekilişlerle doldurdum. Yeni yaşımı güzel hediyelerle kutluyorum. Umarım isteyen herkes bu çekilişlerden bir pay alır.


Konuyu çok fazla uzatmak istemiyorum. Bu çekilişimizi "Bebak" işbirliği ile gerçekleştiriyoruz. Benim en çok önem verdiğim saçlarımdır sonra makyajım gelir. Unutmayın ne kadar güzel makyaj yaparsanız yapın cansız bir saç sizi olumsuz etkileyecektir.

Muhteşem saçlar için Bebak'ın çıkarmış olduğu Argan Yağı saçlarınızın canlı, parlak ve güçlü görünmesini sağlayacak.

1 Takipçim Bebak ile düzenlediğimiz bu çekiliş ile Argan Yağı'nın sahibi olacak.


Yapmanız gereken çok basit şart var;

1) GFC 'den blogumu takip Etmeniz
2) Bebak Facebook sayfasını buradan beğenmeniz
3) Sosyal Medya Paylaşımları +1 Hak getirecektir (Instagram #kitapguzellikcekilis4 olacak şekilde)

Çekilişim 27 Aralık'ta bitecek ve 28 Aralıkta sonuçlanacaktır.

Sevgileer :)

Kitap ve Güzellik 1. Yaşında Çekiliş #3 Sonucu

Merhabalar arkadaşlar,

Bugün 3. çekilişimi sonuçlandırdım aşağıda ekran görüntüsünü koyuyorum. Şansınız bol olsun çekilişlerimle bu aya devam edeceğim,




Sevgili "yeliz özmuhacır bayır" HC OVEX sahibi oldu, bana vermiş olduğu mail adresinden bilgilendirme geçiyorum.

2 gün içerisinde dönüş yapmadığı takdirde çekilişi yenileyeceğim,

Diğer çekilişlerime katılmayı unutmayınızz :)



10 Aralık 2014 Çarşamba

L'Occitane 3'Lü Badem Seti İncelemesi

Merhaba arkadaşlar,

14 Eylül benim doğum günümdü. Ofiste küçük bir hediyeleşme yaşadık. L'Occitane ürünlerinden oluşan güzel bir set sunuldu. Daha önce bu markanın ürününü kullanmamış olmam ise benim en büyük ayıbım olduğunu düşünüyorum.


Bu 4'lü set içerisinde El kremi, Vücut yağı, Vücut sütü konsantresi ve Bademli duş jeli bulunuyor. Hepsi gerçekten muhteşem ürünler. Daha önce El kreminin yorumunu blogta yapmıştım fakat tüm seriyi kullanınca ayrıntılı bir şekilde yazmak istedim. Eğer doğal ürünler arıyorsanız bence uğramanız gereken yerlerden biri L'Occitane mağazaları. Ürünleri açtığınız anda mis gibi bir kokunun yayılması haricinde vücudunuzu yumuşacık yapması sanırım çeken sebepler arasında

Shower Oil ve Supple Skin Oil badem serisinin üyelerinden ürünlerin küçük olduklarına bakmayın bir bakıma boylarına aldanmayın çünkü -el kremi haricinde- tüm ürünleri uzun süreli kullanabilirsiniz. Dediğim gibi bu iki ürün yumuşaklık ve ciltte sarkmaları azaltıyor. Sürdüğünüz andan itibaren banyonuz mis gibi kokacaktır söylemeden yapamayacağım.

Bu yazıyı yazmadan önce buradan siteyi inceledim. Yılbaşı serileri mevcut. Sanırım benim kendime yılbaşı hediyem bu ürünlerin birinin tam boyu olacak. Sizin denediğiniz L'Occitane ürünleri var mı ?

9 Aralık 2014 Salı

Favori Ürünlerim #1

Merhabalar arkadaşlar,

Şu sıralar elimden düşürmediğim ürünlerimi sizinle paylaşmak istedim. Aslında ruh halime göre kullandığım ürünler değişiklik gösterse bile sanırım bazı şeyler hep aynı kalıyor.

Bu ürünlerden ilki Avon rujlar, bitmesinler bitmek bilmesinler diye dönüşümlü kullanıyorum. İkisinin rengide pembe sağdaki ruju daha fazla kullanıyorum bunun sebebi ise tam istediğim gibi dudağımda çok sırıtmayacak bir pembe vermesi oluyor.


İkincisi ise Dalan'ın el kremi annemle vazgeçilmezimiz. Biraz fazla yoğunluk kattığı için az kullanıyoruz. Cildinizin isteğine göre düzenleyebilirsiniz.


Tabii ki The Balm Concealer aldığım güne gerçekten şükrediyorum diyebilirim. Acil durumların 1 numaralı yardımcısı.

Bioderma H20 elimdeki stokları bitirmeye çalışıyorum. Koca koca şişeleri alıp stoklamak yanlışmış ama pişman değilim

Glow Rayonnat renginin muptelası olmuş olabilir. The Balm Smoke Balm bir harika. Umarım yakın zamanda Gratis güzel bir indirim yapar.

Benim favori ürünlerim bu kadar. Sizin bana önerebileceğiniz bir ürün var mı ? Sizin en favori ürününüz nedir ?

8 Aralık 2014 Pazartesi

1.Yıl Çekiliş Sonucu

Merhabalaar


Bugün kendini mutlu ve şanslı hissedecek kişi aşağıda yazıyor,

Benimle 2 gün içerisinde iletişime geçilmediği takdirde sizlere tekrar bir sonuç sunmuş olacağım,



Hepinize sevgiler,

Blogumda devam eden HC Hair Care çekilişine katılmayı unutmayınnn

Sevgiler

6 Aralık 2014 Cumartesi

KATE MOSS’TAN RIMMEL’E ÖZEL KOLEKSİYON



BASIN BÜLTENİ

KATE MOSS’TAN RIMMEL’E ÖZEL KOLEKSİYON
Kate Moss’un değerli taşlardan ilham alarak hazırladığı maskara, kalem far ve jel eyeliner  “Idol Eyes Collection by Kate” Koleksiyonu’nda!

Bohem tarzın kraliçesi Kate Moss tarafından Rimmel için özel olarak tasarlanan iki farklı renkte maskara, üç farklı tonda kalem far ve jel eyelinerdan oluşan “Idol Eyes Collection by Kate” özel koleksiyonu Watsons mağazalarında.
Stil ikonu ünlü model Kate Moss’un imzasını taşıyan ve sadece Watsons mağazalarında satışa sunulacak “Idol Eyes Collection by Kate” özel koleksiyonda yer alan maskara, kalem far ve jel eyeliner yoğun ve özgün renkleri ile farklı ve etkileyici bir göz makyajı yaratmak için ideal.

KATE Idol Eyes Maskara:
Kate Idol Eyes Maskara Siyah ve Mavi renk seçenekleriyle kirpiklerinizde değerli taşların ışıltısını yaşatıyor. Kirpiklerinizi kökten uca kavrayan ve kıvıran özel fırçası ince ucuyla, iç taraftaki ulaşılması zor kirpikleri yakalarken, geniş kısmıyla kirpiklere etkileyici hacim ve kıvrım veriyor. Topaklanma yapmayan bu özel maskarayla kirpikleriniz tek fırça hareketiyle daha dolgun bir görünüm kazanıyor. Fiyat : 16,99 TL



KATE Kalem Far:
24 saate kadar kalıcılığı olan Kate Kalem Far Koleksiyonu Pembe Altın, Mavi ve Saf Turkuaz tonlarında cesur üç renk seçeneğiyle gözlerinize mücevher ışıltısı katıyor. Yumuşak ve kremsi formülü sayesinde çizilme ve bulaşma olmadan rahatça uygulayabileceğiniz bu özel kalem farlar suya ve bulaşmaya dayanıklılığı sayesinde göz kapağı katlarında birikmiyor. Fiyat : 14,99 TL

 


KATE Jel Eyeliner:
Göz makyajınızda tamamlayıcı dokunuş Kate Jel Eyeliner, koyu zümrüt yeşili ile gözlerinizde değerli taşın ışıltısını yansıtıyor. Çabuk kuruyan, suya dayanıklı yoğun yeni jel formülüyle 24 saate kadar etkisini koruyor. Fiyat : 16,99 TL

 

Kate Moss’un Rimmel için özel olarak hazırladığı bu muhteşem maskara, kalem far ve jel eyeliner’dan oluşan “Idol Eyes Collection by Kate” Koleksiyonu sadece Watsons mağazalarında! 


Watsons’ta her zaman daha fazlası var.

3 Aralık 2014 Çarşamba

1.Yaş Çekilişim #3

Merhabalar arkadaşlar,

Bildiğiniz gibi blogumun 1. yaşını kutlamaya devam ediyorum. 3. çekilişim olan ve Ovex hediye ettiğim ürünü kazanmanız için oldukça basit şartlarım var. Çekiliş yazıma ulaşmak için burayı tıklayabilirsiniz.


Rituel de Beaute - Teşekkür


Sevgili Rituel de Beaute firması denemem için bana güzel ürünler göndermiş. Kendilerine bu ince davranışlarından dolayı teşekkür ediyorum. Daha önce kullanıp yorumladığım Burun Bandı'nı haftalık olarak kullanmaya devam edeceğim. Umarım siyah noktalara açtığımız savaşı kazanırız kızlaar :)


2 Aralık 2014 Salı

Kitap ve Güzellik 1. Yaşında Çekiliş #3

Selamlar,

Öncelikle umarım iyisinizdir. Bu hafta sınavlarım olduğu için önümüzdeki hafta ilk çekilişimi sonuçlandıracağım. Zaten daha katılım almıyorum. Blogumun 1.yılını sizleri mutlu ederek kutlamaya devam ediyorum. Bu ay benim için hediye ayı olacak. Sakın takipten ayrılmayın çünkü yaklaşık 2 hafta sonrada güzel bir çekiliş bizi bekliyor olacak.



Lafı fazla uzatmadan Instagram'dan devam eden çekilişime katılmayı unutmayınız. Şansınız daha artabilir. Çekiliş #2'ye katılmak için tıklayınız

Peki Hazal bize bu sefer ne vereceksin derseniz. Benim severek kullandığım bir ürünü sizlere hediye ediyor olacağız. Sevgili HC Hair Care ürünü olan HC Ovex Hızlı saç kurutma ve canlandırma terapisini aranızdan 1 kişiye hediye olarak gidecek.



Yapmanız gereken zorunlu şartlar;

1) Blogumu GFC Takip Etmek
2) HC Hair Care facebook sayfasını buradan takip etmek,
3) Bu duyuruyu bir sosyal medya hesabından duyurmak olacak

Aşağıya mail adresinizle birlikte linklerinizi vermeyi sakın unutmayınız. Ayrıca beğenileriniz ve takiplerinizin tam olduğuna dikkat ediniz.

Hepinize bol şans diliyorum :*

Çekilişin sonuçlanacağı tarih: 15 ARALIK